lördag 27 december 2008

Mellandagar

Ja då var julen överstökad, fick klapparna som jag ville ha! Julafton är ju inte som förr längre, jag tror inte på tomten, jag vet på ett ungefär vad jag får i julklapp och Kalle är liksom inte spännande längre. men ändå ska man titta på det och klappar vill man ju ha... Jag firade jul hemma hos mor och far, mina syskon var där och mina fem syskonbarn så det var high life. Jag tycke å andra sidan att det är för barnen man firar jul så det är kul att se deras förväntning, lite jobbigt innan tomten kommer då barnen är så förväntasfulla, när tomten har gått tar det 5 sekunder sen är allt över.

Juldagen var jag hos svärföräldrarna och tog det lugnt På kvällen var det jobb för min del, jobbade på APT fy f*n var jobbigt det var jag säger bara fulla människor är inte trevliga, okej jag kan inte dra alla över en kam vissa önskade tom God Jul :)

Annandagen och idag är det jobb som gäller sitter i Gränna och myser, det är inte mycket folk här idag det var lite mer i går men men varför komma hit för det är ju trevligare att vara ute och promenera eller något eller bara slappa. I morgon blir det lugnt ska till mor och far en sväng eftersom jag och maken inte varit där tillsammans på hela julen. Jag är alltså ledig i morgon men på måndag är det på det igen då ska jag hit till Gränna igen gott med lite extra pengar :)

Over and out!!

Inga kommentarer: