tisdag 16 december 2008

Barnvakt

Idag har jag varit barnvakt hos min syster, hennes minsting skulle till BVC och för att slippa ta med de andra tre ställer ju en snäll moster upp. Vi pusslade, lekte med lego och var ute och cyklade en sväng. Ja i dag kunde ungarna cykla!! Ingen snö här inte...

Annars har väl det stora samtalsämnet idag varit jordbävning som hade sitt centrum i mina gamla hemtrakter i Skåne, Tomelilla is the place, vissa påstod att de kände skalvet ända hit till JKPG men jag kände då inget, fast jag sov ju!!

Mitt första besök på af är avklarat idag med inte för att jag blir något klokare gå dit för att få en handlingsplan som de likaväl kan maila till en....Men men det är väl för att visa upp sig som man går dit.

En sväng till A6 och hämtmat på soya blev det oxå.. Maken och jag firar ju treårig förlovningsdag i morgon men eftersom maken ska på julbord och jag på tyska så firade vi lite idag istället :)

Over and out!!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Skitsnygg header du har! Hur har du fått till den i så lagom storlek? Beskurit den? "Förminskat" den? Jag har försökt få till det själv ett litet tag men inte lyckats?? Kan kanske Sofia hjälpa mej?

Grattis på er 3-åriga förlovningsdag idag!!

Kram

Fia sa...

JAg har photoshopat lite, så ja jag har beskurit den sen när man lägger upp den på blogg väljer man att den ska passa.. inte så svårt eg.

Tack!

Kram

Jenny sa...

Men jag varken har eller kan Photoshop... Är det så att ett stackars jordbävningsoffer skulle kunna skicka över två bilder, jag har ju två bloggar, till Sofia. Och kanske att hon kan tänka sig att hjälpa mej? Kram

Fia sa...

Ja då det är bara att skicka tala bara om hur du vill ha det så....Kram