torsdag 18 december 2008

Sista julklapparna

Så då var de sista julklapparna inköpta och granen är köpt nu kan julen komma för jag är förberedd. Ha några klappar kvar att slå in men sen så... Julkorten är skrivna men inte skickade så de måste jag göra imorgon, men måste ändå till af med lite intyg så jag kan ta det då.

I går hade jag min sista tyska lektion men jag tror att jag ska fortsätta till våren också det är ju jättekul att lära sig. Jag kommer ihåg mycket mer än vad jag trodde att jag skulle och tyska är ju alltid bra om man vill in i turism branschen.

I morgon ska jag städa och på kvällen blir det julbord med Gränna Jag har också börjat jobba på min hemsida och leker lite i photoshop det är ju skitkul att lära sig det med kanske ska jag snacka med lillasyster och fråga om hon vill lära mig in design också, sådant är ju alltid bra att kunna.

Over and out!!

Inga kommentarer: