torsdag 4 december 2008

20 dagar kvar till jul

Hej hopp bara 20 dagar kvar till jul, helt otroligt vart tog denna höst vägen!? I morse var jag och mor och simmade, eftersom vi var där tidigt 7.30, så var badet upplysta av levande ljus och från högtalarna hördes lugn julmusik. så när jag kom hem kände jag mig riktigt julig. iväg till ICA och köpte apelsiner och nejlikor, hem igen och stoppade nejlikorna i apelsinerna och röda band på oh så fint det blev, Så nu hänger det fem fin apelsiner i vårt hem som börjar bli lite julig. Jag kände att det inte riktigt kunde sluta där så fram med tomtarna jag började med i september som aldrig blev klara, lite lim och snöre så var de klara och fina blev det oxå, så nu har vi 10 nya tomtar att hänga i granen :)

En lite visa jag minns sen jag var liten... Längtar till Julen!!







På kvällen åkte vi till A6 och köpte danska winebröd och sen vidare till svärföräldrana för att kolla på hockey HV- Timrå i Eon arena, ja va ska man säga det slutade som vanligt Hv fick med sig en poäng Jippi, tröst är ju att Hv har tagit poäng i 11 matcher i rad sen att det mest är 1 och 2 poängare det är ju sak samma........ eller........



Over and out!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Herrejösses vad du håller på. Du får ju en annan att känna sig totalt slö och handlingsförlamad... Fast det är klart, jag jobbar ju dagarna i ända. ;) Frölunda vann igår såg jag förresten på sporten imorse. Kul! Får väl försöka börja följa dom lite bättre nu. ;)

Jenny sa...

Det är jag igen... En liten fråga. Låten som du har här på inlägget får dig att minnas sen du var lite... Lite vaddå? ;) Eller du menar kanske, sen du var liten... ;-)