måndag 15 december 2008

Förkyld

Näsan rinner och jag känner mig igentäpp i hela ansiktet Ingen skön känsla men jag överlever. I dag har jag mest legat i soffan och sovit pga min förkylning, men nu måste jag till A6 och köpa några klappar som ska till Australien.

Helgen har varit mysig, jobbade i fredagskväll. På lördagen åkte jag till mamma och pappa för att umgås lite med dem. Pappa hade bestämt sig så på fredag gör han sin sista dag på "vapenfabriken", det gick fort men det kanske är det bästa :)

På söndagen var jag hos mina svärföräldrar, så nu har jag en egen hemsida eller en adress i alla fall, det tar lite tid det här men jag har börjat. Sen var vi på julkonsert i kyrkan, ITM uppträdde med allsköns julsånger några tyckte jag att de hade förstört men några var riktigt bra. Efter konserten åkte vi tillbax till kax, kollade på hockey. Hv-MODO 4-1 skönt med en seger så här innan juluppehållet.

Maken kom hem från fjällen på kvällen, vi låg och pratade en bra stund om allt som hade hänt de senaste fyra dagarna.

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Gött för far din att bara ha den här veckan kvar att arbeta!! Jag känner igen den där förkylningen du pratar om. Den började smyga sig på mej i torsdags eftermiddag för att sedan bryta ut rejält natten till fredag!! Krya på dej! Kram