måndag 1 december 2008

En helg i Tomelilla

I fredags bar det av till Tomelilla, efter en trevlig lunch på IKEA med kompisar och deras barn så åkte jag hem och packade och åkte sen iväg till Tomelilla. Efter ett lite stopp i Värnamo för att säg hej och hej då till maken bar det av till Tomelilla, ankomstid 19.12 beräknad ankomstid 19.15, så så lång höll tidsplanen :) sen gick jag och Jenny till stoa hotellet och käkade tacobuffe lika gott som alltid. Det är så härligt med Tomelilla inget ändras där. Fast Coop hade byggt om och även Boa och ICA såg jag senare :). Jenny och jag gick sen hem och käkade chips och drack pepsi. På lördagen spenderade vi 3 timmar på Bullen & Bönan vårt favvo ställe i Tomelilla. Ida kom också kul att träffa henne har inte sett henne sen i april.

Kvällen tog vi det lugnt och pratade, käkade och kollade på TV. Ett halvt öra på hockeyn också HV vann mot DIF skönt.

På söndagen åkte vi mot Eslöv, vi åkte förbi Trollenäs slott, Trolleholms slott och sen åkte vi till Farmor och Farfars grav de är begravda i Bosarps kyrka utanför Eslöv. Sen drog vi vidare till Höör Jenny skulle jobba det var skyltsöndag i Höör. jag drog hemåt och var hemma vid halv sex. Maken och jag for till ICA och köpte lite julmat gött och sen var jag rätt trött och gick och la mig vi 10.

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Tack för en kul helg!!!