tisdag 2 december 2008

Idag gjorde...

Jag katterna en tjänst och åkte och köpte mat till dem, vilken snäll matte de har :) Jag tog oxå en sväng på A6 och hittade nya julgardiner till köket, jag hade tittat på dem innan men tyckt att de va för dyra men nu reade hemtex ut dem till halva priset så jag fick dem för 175:- Jättebilligt tycker jag... Nu hoppas jag bara att de ska passa, jag tänker nämligen inte hänga upp den förrän veckan innan jul. Däremot hängde jag upp mina röda gardiner i vardagsrummet idag de är ju inga tomtar på så de är mer vintriga än juliga.

Har också sökt en del jobb idag tre som är inom turism, det var längesen jag såg några jobb relaterade till turism och idag fanns det tre crazy! Ikväll har vi käkat kycklingsallad alltid lika gott, även om jag och maken leker tysta leken här hemma vi gör det ibland när vi är irriterande på varandra moget va!!??

Nä nu börjar snart ugly Betty och de desperata husfruarna som jag ska slänga en blick på hade jag tänkt.

Over and out!!

3 kommentarer:

Jenny sa...

vad för jobb??? jag håller tummarna för jobbet i gränna med. fast de du har sökt idag är kanske "bättre"... Kram

Fia sa...

Två vad som turistinformatör i gnesta och eskilstuna och det tredje va hos busso det skulle ju vara ngt då kunde jag ju bo hos dig :=)

Jenny sa...

Självklart får du bo hos mej!! Vi får fixa bättre sovplats åt dej bara än sist gång. Kram