lördag 13 december 2008

Lucia och spöken

Så var det den 13 dec och Lucia på något sätt känns inte Lucia så speciellt längre, När man var lite var det lussevaka och lussedisco som gällde men inte nu längre. I går kväll jobbade jag på Karlssons inte mycket folk alls skönt. Jag fick gå hem halv 12 då vi var tre en för mycket.

Jag tror det bor ett spöke i vår TV, för varje natt kl 0.00 så antigen stänger TV av sig, byter program eller slås på utan att vi är i närheten, de första nätterna detta händer sa vi att det är nog katterna men senare kom vi på att båda katterna var med oss i sovrummet. I natt när jag kom hem satte jag på TV och vid 0.00 bytte den kanal och Pepsi låg i mitt knä och Sudden i soffan, alltså har jag kommit fram till att det bor ett spöke i vår TV.

Idag ska jag till mor och far, pappa ska antagligen bli pensionär han har fått ett erbjudande att gå hem redan till nyår får se om han har sagt ja eller inte....

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Skulle inte förvåna mej alls om det bor ett spöke i tv:n!! Jenny är oxå nyfiken på vad far din har tagit för beslut!!