fredag 2 januari 2009

Julen är över..

Hoppsan det var visst ett tag sen jag skrev här. Vad har då hänt sen sist? Jag har jobbat lite till här i Gränna, jag sitter här idag med.. Inte så värst mycket att gör men ändå en och annan turist.

Har firat nyår med fantastiska vänner vi åkte hem vid 3 och då var nog alla rätt trötta. Vi käkade gott, hade frågesport, som jag och maken vann. (Mest tack vare mig då :)) och vi hade fina fyrverkerier. Ja allt som en lyckad nyårsfest ska ha! I går var vi rätt sega. Maken sov till ett, sen var vi iväg och hämtade bilen hos nyårsfestens värdpar, de bjöd på ostkaka smarrigt. Sen var jag en sväng på maxi och handlade, sen blev det soffan och vänner som femman körde nästan hela kvällen. När klockan blev nio kände jag att de små blå inte orkade längre så jag kröp ner i sängen och somnade snabbt efter att ha läst ut boken som jag har hållit på med.

Som sagt idag är det jobb till fyra och sen i kväll blir det antagligen bio Australia, har bokat biljetter i alla fall, få se om maken är pigg på det...

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Självklart var det tack vare dig som du mannen din vann frågesporten!! Kram