onsdag 7 januari 2009

Håll tummarna

Ännu en dag i Gränna, mm va ska jag säga tre pers har det varit här idag men jag ska inte klaga jag får ju betalt :) I dag har telefon ringt destå mer, jag har gjort en del bokningar för sommaren och lämnat lite till ordinarie nästa vecka jag har bokat det lätta så att säga :).I morgon ska jag hit igen och på fredag sen är det över för denna gång.

I morgon ska jag också på intervju inget drömjobb men ett jobb i alla fall. Jag har ju alltid kvar mina helger här i Gränna. Skulle vara skönt att få det så det blir lite ordning på livet igen...

Denna veckan måste jag ringa till Af med, det är ju alltid lika spännande. Om jag får jobbet i morgon så har jag ju bara varit inskriven 5 veckor på af det är ju rätt gott beror ju på när det andra börjar. Fast vem vet jag kanske inte ens får det!!

Over and out!!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag håller tummarna!! Vart ska du på intervju? Ida ska faktiskt oxå på intervju...

Fia sa...

Ett företag som het PNL på deras kundtjänst fast det är via poolia...

Jenny sa...

OK!