söndag 25 januari 2009

Länge sen

Oj det var visst ett tag sen jag skrev här. mycket jobb har det blivit jag är inne på min nionde dag i Gränna. Inte många turister men ändå en del att göra börjar får in en del bokningar nu det är skoj. I morgon är det tillbaks till arbetslösheten igen surt...

I går var jag och kollade på hockey hos svärmor och svärfar. HV mötte frölunda där frölunda tillslut vann i sudden med 5-4, Hv låg under fyra gånger och kvitterade fyra gånger men de spelade inte bra. I går jobbade jag också i garderoben på APT sådär kul folk kan vara så otrevliga ibland även om man försöker vara trevlig mot dem så i går blev jag kallad "surfitta", coolt att min svåger jobbade som vakt så killen i säg blev utslängd och tillsagd. Tilläggas bör att jag känner hans bror och då skämdes han lite till när jag berättade det :)...

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Vilken tur att du uppdaterade... Jag började nästan tro att nåt hade "hänt". Nej jag skojar bara. Jag vet att du har jobbat i Gränna hela veckan. Tycker nog att dom kan ta och anställa dej där. Du är ju ändå där och jobbar hela tiden. Kram