måndag 12 januari 2009

Uppgiven

nä det gick inte denna gång heller en intervju rikare igen men inget jobb, I give up! Idag har jag oxå suttit i kö till AF:s kundtjänst jag ska ha en idmatris men den funkar aldrig när jag ringer så jag blir kopplad hit och dit och fel, men till slut får jag ändå prata med en trevlig kille som tycker jag ska söka jobb i Jokkmokk okej säkert jättetrevligt men jag har ju en man....

roliga saker hände min syster som fick en liten Sara i fredagsmorse, vi var där i går och hälsade på hon var pytteliten men jättesöt.

Nä nu är ni lite uppdaterade jag ska sätta mig och gråta lite för allt känns så hopplöst just nu!

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Gråt du en liten skvätt! De har såna lustiga "krav" på AF... Jag håller tummarna för dig. Du är välkommen ner till Skåneland nån helg om du känner för lite miljöombyte! Kram!