lördag 17 januari 2009

Helg igen..

Så var det helg igen, men för mig blir det inte så mycket helg idag jobbar jag i Gränna likaså i morgon, ikväll jobbar jag oxå i garderoben på Karlssons, sova får jag göra en annan gång. hela nästa vecka ska jag vara här i Gränna och jobba kul, skönt att ha något att göra :)

Va händer mer inte så mycket just nu blir en del hockey. I torsdags spelade HV mot LHC och i kväll blir det Skellefteå. Hoppas på vinst, i torsdags blev det lika 3-3 rätt bra match. En god nyhet är ju att Lance Ward kommer tillbaks till HV i höst det är grymt kul så vi får se lite tacklingar igen.

På måndag ska jag börja en kurs på distans i kalkylering det ska oxå bli kul lite mer att göra :). Jag har också beställt boken Mia- sanningen om gömda som jag hoppas på att den ska komma nästa vecka. Jag har följt debatten om boken på diverse bloggar och medier och blev nyfiken så nu måste jag bara läsa den själv för att se vad det är för något. Jag återkommer kanske i detta ämne efter jag har läst boken då har jag en egen uppfattning om det!

Over and out!!

Inga kommentarer: