onsdag 28 januari 2009

På promenad

I dag har jag och min syster yster och hennes bebis varit och gått runt sjön, mysigt va det. Äntligen har jag någon som drar ut mig på promenad igen. Förr för längesen i en liten by i Skåne som heter Tomelilla fanns/finns det en tjej som också var bra på att dra ut mig på promenad och en i dag så saknar jag våra morgonpromenader runt Tomelilla.

I dag har jag också börjat på ett jobb som jag aldrig trodde att jag skulle jobba med nämligen telefonförsäljare, jag kommer bara jobba tre kvällar i veckan denna månaden sen får vi se jag är bara anställd månadsvis som tur är....

Jobbsökandet går vidare, har nu fått hyfsad ordning på min hemsida jag håller på med ska redigera lite bilder också och lägg in sen är den ju nästan klar... adressen är www.sofiaallard.nu om ni vill kolla.

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag är tyvärr inte lika duktig längre på att dra mej ut på morgonpromenad, eller någon promenad överhuvudtaget längre! Men jag saknar dom oxå. Mycket faktiskt. Kul med jobbet. Men du ger f*n i att ringa till mej! Eller någon av dina kollegor för den delen. ;) Kramar!