tisdag 13 januari 2009

Intervju och telefonförsäljare

Så då har jag avklarat en intervju till kändes inget bra gick jättefort och jag kände mig stressad vet inte varför menmen, vi får väl se hur det går.

Precis när jag kommit hem från intervjun ringer telefonen det är en tjomme från tele 2 som ringer och vill erbjuda mig mobilt bredband, jag säger att jag inte är intresserad men ändå så snackar han på och sen så säger han "då har vi haft ett muntligt avtal du får ett brev på posten och sen kommer bredbandet". Jag fattar nada jag vill ju inte ha fattar de inte eller. Synd att man inte kan hänvisa till nix, jag är ju kund hos tele 2 via mobiltelefonen. Surt är det i alla fall att de inte fattar att man inte vill ha.

I kväll är det syjunte dax få se hur mycket sytt det blir antagligen ingenting :). Men det är alltid trevligt att träffa tjejerna. Jag och maken firar tvåårig bröllopsdag idag, tänk vad tiden går fort!

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Grattis på bröllopsdagen!! Tänk att det redan gått två år.

Vad gäller NIX så kan man inte koppla mobilen dit. Än. Jag bara väntar på att man ska göra det. Men du vet att du har två veckors ångerrätt enligt hemförsäljningslagen eller vilken lag det är. Du har hur som helst två veckors ångerrätt. Skicka tillbaks det bara. Kram