torsdag 19 mars 2009

Tack solen..

Åh vad det är lättare att stiga upp på morgen när solen skiner och visst blir livet lite lättare att leva när solen visar sig och sprider värme. Jag och min syster brukar ta en promenad på ca 2 timmar varje dag och de sist dagarna har det varit så skönt att man knappt har velat gå hem. Det märks på våra katter också Pepsi ligger i solen och åmar sig och sudden som knappt aldrig sitter i fönstret, sitter nu där och längtar ut, så i helgen blir det en sväng till kax så katterna kan springa ute då blir de lyckliga :)

I kväll är det första semifinalen i hockey HV ska ta emot Frölunda i Kinnarps och jag hoppas på vinst för HV, det skulle vara så skönt. Här kommer en lite uppladdning för i kväll. Denna gamla crut sång om HV 71 finns det många sköna minnen till.



Over and out!!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Ja tänk vad lite sol kan göra!! Man blir som en helt ny människa... Men ett par saker bara: 2 timmar!! Det är länge det. Fast det är klart, har man inget bättre för sig så... ;) Själv har jag ju tröttnat på att promenera efter 5 min... Sen så är det ju som så att det är Frölunda som vi hoppas på ikväll. Synd bara att jag missar matchen, eftersom jag sitter på ett tåg hem från jobbet och att jag inte har någon radio på mig... Kram

Jenny sa...

Och jag tänker INTE lyssna/se på videon... Det klarar jag bara inte. ;) Kram.

Fia sa...

Du är rolig du Jenny, du behöver inte titta det är frivilligt...

Jenny sa...

Skönt å höra!! Nej du vet jag lyssnar bara på Blåvita "kampsånger" och då menar jag inte HV som ju oxå har blåvit uniform... Nej, jag pratar naturligtvis om fotbollslaget Blåvitt! Gött att säsongen snart är här!! Får väl säga Grattis till segern igår. Och snygg bild till rubriken du har! Vart är bilden tagen nånstans?

Fia sa...

Bilden är tagen vid stenshuvud så du kan nästan åka dit och ta en liknande :)