fredag 27 mars 2009

I helgen då blir det röj..

Eller i alla fall ett besök på Celticbaren i Tomelilla. Jag ska åka till Tomelilla och hälsa på mina gamla klasskompisar från mina två år där nere. Vi ska äta Tacos ta en öl eller två på celtic, käka frukost på bullen och kanske hinner vi se när HV krossa frölunda, det blir svårt att hejja på HV med en göteborgare och en trollhättebo, men HV finns i mitt hjärta.

I dag har jag hunnit med ett besök på af lika givande som vanligt... Ska snart börja packa men just nu ligger Pepsi och sover i mitt knä så jag kände för att ha lite kvalitetstid med henne nu när jag ska vara borta hela helgen.

På måndag ska jag jobba i Gränna, så där försvinner den dagen med. Jag tycker lite synd om A ute i Gränna hon ringde helt förtvivlad och frågade om jag kunde komma ut och hjälpa henne för den nya tjejen, som inte är så ny längre, tar inga egna initiativ och kan inte tänka själv, jobbigt!! Ja, ja vi får se på måndag hur det går.

Ha en trevlig helg nu det kommer jag ha och uppdateringen kommer kanske på tisdag då!

Over and out!!

Inga kommentarer: