måndag 30 mars 2009

Hv i final...

Vilken härlig helg HV vann mot frölunda och jag har varit i Tomelilla och träffat mina kära flicks. Ja i fredags bar det av mot Tomelilla med ett första stopp i Höör där jag hämtade Jenny och Sara. Oh va kul det var att träffas igen, i Tomelilla väntade Martina och Ida och ett bord på stora hotellet och tacobuffe smaskens Sen drog vi celticbaren och tog en öl eller fem. Gick hem vid halv tolv va rätt sliten. På lördagen var det ett besök på bullen & bönan en bacon stod på meny smaskens, ett besök hos Tonnie och sen hem för att kolla på hockey och spela TP. Hann inte se hela matchen men mannen hade sms service så jag visste hur det gick för HV de vann GÖÖÖÖÖTTT. Vi spelade bowling och jag kom på en hedervärd tredje plats. Vi käkade mat på Thai i Tomelilla och sen gick vi hem. På söndagen var vi rätt slitna allihop sov länge, käkade pizza och sen åkte jag hem till jkpg igen.

Idag har jag jobbat i Gränna kul och sen var jag och maken på J-20 final i hockey HV-Brynäs 3-5 slutade den men det är bäst av tre som gäller så go HV.

Over and out!!

Inga kommentarer: