söndag 1 mars 2009

Fullt upp i helgen

Oj va denna helg har gått fort nu är det visserligen bara söndag eftermiddag men det känns som helgen har gått fort. Detta kan ju bero på att jag har jobbat hela helgen, det började i fredags med garderobs jobb på big bongo, lite folk och två band som spelade kvällen gick rätt segt men men. På lördagen var det bara att kliva ur sängen strax efter 8 för ett pass i Gränna på turistbyrån där. Det var rätt lugnt men lite folk var det allt. Hem fixade käk med maken gjorde hembakt pizza smarigt. I väg på hockey Hv spelade sin sista match i serien nu börjar snart slutspelet jippi. Hv mötte Rögle och vann bekvämt med 5-2, rögle hade ju inget att spela för då de redan är klara för kvalspel.

Hem igen och sen iväg en halvtimme senare för ännu ett pass i garderoben på APT (som är samma garderob som big bongo) massa folk de får plats 500 jackor i den där garderoben men ack så svårt det var att få plats med dem, så vid halv ett sa vi stopp nu blir det inga mer insläpp och istället började ju alla gå ingen lugn stund på hela kvällen.

Hem vid 2,30 och i säng vid 3, sen upp igen vid 8 för ett pass i Gränna och det är där jag är nu, idag har det knappt varit något folk alls totalt 12 pers tror jag tiden går inte i någon rasande fart direkt. Efter att jag har slutat så ska jag i väg och kolla på ett hus som ligger 3 km söder från Gränna i en lite by som heter Röttle vi får se om det är något att ha återkommer om detta senare. Nu ringde maken och berättade att de också blir tunnbad i kväll hos våra kära kompisar som bor i Röttle, mysigt.

Over and out!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Flytt på G?

Fia sa...

Nä det blev inget med det huset var inte alls lika fint som det såg ut på bilderna på hemnet... men men vi har börjat kolla i alla fall. Vi vill hitta något helst innan sommarn och förhoppningsvis får jag väl ett jobb snart med då slå vi till :)