onsdag 4 februari 2009

Trött

Har nu jobbat i tre dagar och det var passet för den här veckan och det är jag glad över nu blir det inget förrän måndag, fast i helgen blir det jobb i Gränna men det jobbet är ju kul! Har i alla fall sålt några pysselpaket, 5 igår och 4 idag. Men jag orkar inte att truga jag är nog rätt snäll och säger tack och hej innan kunden känner att de måste köpa.

Annars är det uppehåll i hockeyn för LG games börjar i morgon få se om jag kommer följa det. I morgon ska jag göra något kul jag ska curla med Gränna folket det ska bli jättekul :) Har bara gjort det en gång tidigare typ på gymnasiet det var ju 100år sedan. En rapport kommer på fredag eller i morgon får ser när jag orkar och hinner jag måste plugga lite oxå har tenta på måndag....

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag gillar såna försäljare som du Sofia. Som inte trugar och tjötar och håller på. Det är nästan så att jag trots allt skulle tillåta att du ringer till mej... Kul med curling! Jag håller självklart på dej! Kram.