fredag 13 februari 2009

Fredag den 13

Mm ska man bli rädd nu när det är fredag och den 13 nä jag tror inte så jag tror inte man har mer otur idag än någon annan dag men idag kan man ju skylla på att det är fredagen den 13 om något bad skulle hända.

Annars väntar jag på besked från en intervju jag var på förra veckan och sen förbereder jag mig på en annan som jag ska på om en månad. Jag vill ju bara ha ett jobb nu!!!!!!

Nä nu är det dax att kicka i gång denna fredag med lite plugg har ju inlämningsuppgifter kredit och debet. Får ju tacka Jan från Tomelillatiden för hans genomgång av detta för det blir ju lättare för mig nu :)

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag tror inte riktigt heller på det där med fredag d 13. Men jag var nära att ramla i trappan på centralen i Lund i morses, pga is i den. Kanske jag kan skylla på dagens datum. Tur att man har reflexer som gör att man greppar tag i första bästa ledstång! Vem hade anat att man skulle tacka Jan så här efter skolan... ;)