måndag 16 februari 2009

Måndag igen...

Så då var det måndag igen, en ny vecka med nya utmaningar Idag började jag med att ringa min gamla chef på ett gruppboende jag jobbade på för ett tag sen och frågade henne om det finns någon chans att jag kunde få en tim anställning där. Hon skulle kolla och återkomma i morgon. Härligt om det skulle bli några timmar i alla fall. Ännu mer nu när mitt säljobb sket sig då jag säljer för lite och de ville att jag skulle gå över till provisions lön bara aldrig sa jag då går jag hellre så det fick jag :). Kändes faktiskt riktigt bra!

Idag har jag också varit på promenad med syster yster kallt men ändå skönt. Vi gick runt munksjön en av sjöarna som ligger mitt i jkpg ca 5km är det runt så det är en bra runda tycker vi.

I helgen har det varit lugnt i lördags var vi hos vänner och kollade på hockey och melodifestival. Båda var sådär tycker jag. I går var vi och firade makens kusin som fyllde trettio, så det var kalas för honom med hela tjocka släkten.

Over and out!!

Inga kommentarer: