tisdag 10 februari 2009

Ny vecka

Ja då var det en ny vecka med nya möjligheter. I helgen var det jobb båda dagarna på lördagkvällen hade vi tjejkväll och käkade gott och tittade på melodifestivalen. Jag tyckte nog att röstningen var lite för komplicerad och utdragen jag saknade mellanakten som alltid har varit en bra brytpunkt i melodifestivalen. Annars tyckte jag nog att det var rätt låtar som gick vidare jag gillade Emilias låt men även af Ugglas va bra men kanske inte en melodifestival låt.

I går var det jobb på schemat kände inte alls för det men gick dit och det gick sådär 2 sålda i alla fall. Jag måste verkligen få ett heltidsjobb som jag kan gå till jag orkar inte hålla på med mina extrajobb så länge till. Just nu måste jag dock då a-kassan krånglar, jag anmälde mig arbetslös i december och jag har fortfarande inte fått något beslut de vill bara ha mer och mer intyg. Jag orkar snart inte med dem längre...

Over and out!!

Inga kommentarer: