onsdag 26 november 2008

Tyska..

Idag har jag varit och läst tyska, det är jättekul och jag lär mig massor så snart kan jag ha med det i min Cv att jag är en baddare på tyska :).. Annars har jag inte gjort så mycket, har precis kollat på Grey´s bäst TV programmet någonsin tycker jag. Men tilläggas måste göras är att jag saknar mina Tomelilla tjejer, innan när jag bodde i Tomelilla träffades vi alltid hemma hos Ida och Sara, lagade mat och kollade på Grey´s det var tider det.

I helgen ska jag åka ner till Tomelilla igen och käka Tacos på fredagen och sen blir det en sväng till Bullen & Bönan vårt stammis ställe, få se vad jag tar men en kladdkaka blir det i alla fall va så säker. Nä nu ska jag snacka lite med min make igen om vilket som är bäst a-kassa eller ett jobb på ica!

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag längtar tills du kommer ner imorgon. Jag och Ida pratade faktiskt om det igår när vi träffades när vi hade våra Grey's kvällar... Jag saknar dom med!! Kladdkaka blir det garanterat på lördag, men frågan är ju vad det blir därtill... Om jag skulle välja mellan a-kassa och ICA hade jag nog fan valt ICA. Hellre det än att sitta hemma och uggla i alla fall... Kram