måndag 24 november 2008

Besviken

Så har HV spelat en oavgjord match igen den fjärde på raken, försöker de slå något nytt rekord eller? Davidsson tyckte i intervjuven efter att första halvan va helt ok men på slutet blev de trött halllåååå va vi på samma match sist periden + sudden va ju det bästa helt plötsligt blev det energi i laget och man gjorde oxå 1-1 så jag vet inte va Davidsson fick sin analys i från. Andra perioden kanske va det sämsta jag någonsin har sett hv spela och då har jag sett många matcher eftersom mitt intresse för hockey började redan som 13åring och det är rätt många år sedan.

Tidigare idag var jag barnvakt åt min syster, vi läste böcker och kollade på tv, vi kollade oxå på kort på Pepsi och Sudden och ungarna frågade om jag inte kunde ta med dom nästa gång! Vi får väl se Pepsi och Sudden är väl inte så glada i barn direkt :) Sen gick alla ut och lekte i snön så jag fick lite lugn och ro :)

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Men Davidsson kanske var trött...