måndag 24 november 2008

Brutalt uppvaknande


Det var min ide att skaffa katt så egentligen är jag ju inte berättiga till att klaga men ibland är det jobbigt. Denna morgon låg jag fridfullt sovande i min säng, då känner jag någon som hoppar över mig inget konstigt i det Pepsi brukar göra hoppet över oss på morgon men sen kommer det värsta skriket, har ni hört en katt skrika de kan skrika högt!!, Sudden hade ju klart kommit i fatt Pepsi och bet henne som han brukar göra och där var min morgon förstörd...


Idag ska jag till min storasyster och hjälpa henne med 3 av kidsen medans hon är på utvecklingssamtal med den fjärde. Vi får väl se va vi hittar på det har ju kommit en del snö i natt så kanske vi kan ut och leka.


I kväll är det ju hockey oxå Hv ska åka till Luleå och försöka ta med sig 3 poäng, det skulle verkligen behövas.


Over and out!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Typiskt Sudden att jaga Pepsi! Men frågan är vad Pepsi gjort innan... Kram

Fia sa...

Mm ätit kanske maten är ju Suddens revi....