tisdag 25 november 2008

Tråkigt

Idag har det bara varit ännu en dag som passerat, sökt lite jobb, har fått nej på ett annat, usch jag börjar tröttna på att gå hemma allt blir så tråkigt. Jobbigt när man bara vill ut och jobba, jag är arbetsförd vill arbeta men ha inget jobb att gå till it sucks!!! Maken ringde nyss han hade fått ett erbjudande till ett jobb i Skåne men han trivs ju bra på sitt jobb varför har han sån tur och jag sitter bara här och ha inget att göra...

Men men det lossnar säkert bara vi kommer ur denna kris som är i världen, jag vill ju in i turismbranschen och det är kanske den bransch man drar ner först i när det är svåra tider, men jag kan tänka mig att jobb med annat bara jag möter människor och få ge dem bra service för det är det jag brinner för. Jag får väl tänka på att än så länge är jag inte arbetslös jag är ju bara utan uppdrag eftersom jag är anställd på ett bemanningsföretag.

Nä nu ska här göras kvällsmat maken är på ingång.

Over and Out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Älskade lilla Sofia. Jag blir nere när jag läser det här inlägget!! Tänk om vi kunde hitta ett jobb till dig här nere i Skåne. I så fall är ju vår lilla grupp samlad igen, även om vi inte bor i samma stad!! Jag får försöka pigga upp dig nu i helgen, när du kommer hit! Tacos på fredag, förhoppningsvis, Bullen & Bönan på lördag... Nåt mer fröken vill? En sväng på Bo Ohlsson?? Nu vet jag!! En smak av Österlen tvingas stänga... Varför inte ta över Turistbyrån där? ;)