fredag 23 juli 2010

Väntar...

Mm det här med att vänta barn börja bli en påfrestning för mitt tålamod, jag som redan har ett riktigt dåligt tålamod! Nu har det gått en vecka sen bf och ännu har inget hänt, jag kan inte ens säga att det är något på gång. Men nästa fredag då har ja min lill* plutt ute för om inget har hänt innan dess så får vi sätta igång det hela då... Men jag hoppas att den väljer att komma ut av sig själv innan dess!

Idag är det inte så roligt väder men jag och maken funderar på att göra en lite bilutflykt i alla fall, frågan är bara vart? Funderar på att åka norrut mot Vadstena och klostret, mycket historia där och det gillar jag men maken är inte så förtjust i det men han gillar ju att köra bil på små slingriga vägar så vi kan ju hitta några sådan till honom.

Ja som sagt mycket av min tid gå ut på att vänta just nu och göra små dagutflykter. Nästa gång jag skriver hoppas jag att jag har goda nyheter.

Over and out!!

Inga kommentarer: