torsdag 8 juli 2010

Sämst

Jag är sämst på att uppdatera här så nu är det väl ingen som läser längre.... Sommaren kom med stormsteg och varmt blev det. Ett tips är att inte vara gravid på sommaren det är jättejobbigt, men jag överlever. Jag hoppas att bebben vill komma ut snart så jag får träffa h*n.

Pepsi och Sudden bor numera i Kaxholmen och ska så göra en månad eller två vi får se hur det går när vår nya familjemedlem kommer. Men de trivs, de kan vara ute och springa så mycket det vill och jaga småfåglar och möss jammi! Nu vågar tom Sudden sig ut för en och annan jakt så det är ju bra!

Annars lunkar det på i vanlig takt jag är rätt trött och som sagt värmen gör det inget bättre. Vi letar hus för fullt men inte funnit något ännu men det kommer ju in nya objekt hela tiden så snart ska vi nog hitta något!

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

JAG läser minsann, och ser fram emot fler inlägg sedan när bebben ramlat ut! ;)