lördag 10 juli 2010

Kan inte sova

I natt har jag typ sovit 3 timmar, dels är det varmt sen har jag någon i magen som vill ut eller i alla fall förbereder sig på att komma ut. Jag har aldrig haft värkar så jag vet inte hur de ska kännas men jag antar att det jag känner på nätterna är någon typ av förvärkar... Plutten är ju beräkna till den 16 så det är ju mindre än en vecka kvar och jag skulle gärna att h*n bestämmer sig för att komma ut tidigare.

Jag har verkligen älskat att vara gravid men nu börjar det bli jobbigt, kan inte sova för varje gång jag ska vända på mig vaknar jag och denna värme gör det inte bättre!! Nästa gång blir det bebis på våren tror jag :)

Men jag ska inte klaga värmen är ju något jag vill ha och så är det med bebisen den vill jag också ha men den kan väl komma ut nu!!!

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Dearest Sofia... Nu måste du ju ändra i din profil... Du kan ju inte ha att ni så småningom ska skaffa ett barn eller två... Herregud du ska ju till att föda när som helst! =)