fredag 10 april 2009

Långfredag och jobb

Ja påsken är här och jag är ledig en dag och det är på påskdagen, då ska jag till mor och far och på ettårs kalas för min systerdotter. Annars jobbar jag idag i Gränna och sen i garderoben och likadant i morgon och så gjorde jag i går också phu! Men det ska nog gå det är bara att slappa mellan passen.

Jag har jobbat i Gränna tisdag till torsdag, hjälper dem lite nu när det är mycket att göra och många turistföretag som ringer och bokar resor kul detta är ju det jag vill göra....... Idag har det varit lugnt ända fram till nu ungefär då det har kommit några turister och frågat efter olika sevärdheter.

Hockeyn gick ju sådär FBK vann med 4-1 i matcher men kanske var det rättvist HV gjorde en bra finalserier men räckte inte riktigt till. Många skadade spelare och en skadad kapten då går det inte men jag tycker de gjorde det med flaggan i topp och de är laget i mitt hjärta. I går när jag jobbade fick jag ju tillfälle att träffa nästan alla av dem för nästan alla var på Karlssons och de är fruktansvärt trevliga och en riktigt rolig grupp inga skandaler utan väldigt lugna och skämtsamma.

Over and out!!

Inga kommentarer: