lördag 18 april 2009

Dop

Idag har jag varit på dop, det var min systers barn som döptes hon är också mitt fadderbarn, det känns ju extra skönt. Det är alltid kul att träffa släkten speciellt de som kommer lite längre i från som jag inte ser så ofta.

I veckan har det varit jobb på turistbyrån och det har blivit en intervju och fler blir det.... Jobbet på Gränna går bra vi har en del att göra många bokningar kommer det in och i går så gjorde vi ett ryck i broschyrstället det kändes skönt att få lite ordning på det.

Saknaden efter hockeyn är stor det blir alltid så intensivt under slutspelet och sen tar det bara slut på en kväll, men nu får vi hitta andra grejer att göra, grilla tex det är både gott och mysigt. Maken ska ta mc kort så honom lär jag ju inte se så mycket av mer. Nu håller jag tummarna att jag får ett jobb så vi kan börja spara till ett hus. Då kanske vi får en del att göra.

Over and out!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Håller tummarna vad gäller intervjuerna!!

Broschyrställen ja, de kan ge mig lite lätt ångest. Spelar ingen roll hur mycket broschyrer vi har så är det alltid något som kunden frågar efter som jag naturligtvis inte har!! Men visst är det skönt när man fått rensat ut lite!

Du är mer än välkommen ner till Mittskåne så ska jag visa dig vad vi har att erbjuda! Vi har flera utflyktsmål som är helt gratis!! ;)

Kram!

Monkan sa...

Hej! Vad roligt att vi har samma bakgrund! Ska Martin börja köra mc? Vill du inte åka med då? Jag håller oxå tummarna för att du ska få jobb och om ni skaffar hus kanske Kaxholmen blir två invånare rikare..?