onsdag 19 augusti 2009

Jobb eller inte????

Ja det var ett tag sedan jag skrev men jag har haft en paus från bloggens värld men nu har jag börjat sakna den so here we go again....

Ja tjänsten i Gränna har varit ute och jag har sökt den nu väntar jag bara på att få en intervjutid för intervju det ska jag på det har chefen lovat! Han har sagt många konstiga saker också som både har väckt irritation och förhoppningar vet inte riktigt vad jag ska tro längre. Jag har ju jobbat hela sommaren i Gränna och just nu jobbar jag halvtid även om jag inte egentligen behövs där... Jag försöker snappa åt mig så mycket info som möjligt för att lära mig det som behövs om det nu skulle hända sig att jag fick tjänsten.

Nog om det, sommaren har varit bra mycket jobb men lite ledigt fick jag och den tillbringade vi på västkusten var annars :) skönt hade vi och jag brände mig lite här och där härligt. Maken har tagit mc-kort så några vänder med mc:n har vi också hunnit med mysigt.

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Äntligen är Sofia tillbaka i bloggens värld! Som jag har längtat. Jag håller alla tummar jag har för att chefen ska anställa dig. Jag menar, vad är problemet? Du har jobbat där i flera år nu och kan väl egentligen det mesta, så dom behöver ju inte någon upplärningsperiod utan det är bara för dig att skriva på pappret och börja jobba!
Kram!