måndag 24 augusti 2009

Intervju

Då har jag varit på intervju i Gränna, jag var där i fredags och det gick så bra att jag är kallad till en andra intervju nästa vecka med chefen och näringslivschefen i Jönköping. Så nu är det nära känns det som. Tjänsten är ju verkligen en tjänst jag vill ha och är utbildad till.

I helgen har vi varit i Havstensund med kompisar trevligt var det, det blåste en del men det gick bra ändå. Vi var på sportshopen och jag köpten en ny jacka.

Annars rullar livet på med jobb, besök hos pappa pensionär och promenader med syster yster. Mys med katterna blir det också och en och annan mc tur.

Over and out!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag trodde väl inget annat! Vad kul! Jag fortsätter att hålla tummarna!!

Det närmar sig Tomelilla nu!! Som jag längtar att få träffa er igen!