lördag 2 maj 2009

Martin fyller år och jag jobbar

Idag är det makens födelsedag, vi firade den med att jag jobbar :) men vilken tur att jag jobb i en sommaridyll som Gränna då som precis har öppnat upp efter vintermörkret. I dag väller det in turister om man jämför med hur det var för en vecka sedan, roligt. Jag och maken var nere i hamnen och käkade lunch och där var det också mycket människor kul. Så ni som sitter inne i en lägenhet kom till Gränna är skiner solen och allt är öppet.

Maken fick även fin sång och present i morse innan jag åkte hit till jobbet, presenten var en middag på m/s skärgården en båt som går en tre timmars färd på vättern som varken jag eller maken har åkt med förut, så det ska bli kul även för mig.

Annars lunkar det på jag jobbar rätt mycket här ute i Gränna och det är ju skoj... Nästa vecka ska jag vara här hela veckan och jobba bort lite bokningar.

Over and out!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Du får gratta maken från lilla mig! Men sitter du och bloggar på bästa arbetstid? ;) Sånt varken hinner eller vågar jag göra där jag jobbar!! Jag ska ta mej till Gränna nån gång, jag lovar!

Monkan sa...

Hej! Gratta M från mig o C! Jag bjöd C på den båten på hans 25-års-dag och det var en hit! Helmysigt! Ha det gott! Kram