fredag 29 maj 2009

Härligt väder..

ja det ska bli bra väder hela helgen och redan nu har solen börjat visa sig från sin bästa sida.. i helgen är det marknad här i Jönköping så då är det ju bra om det är bra väder, det tjänare ju alla på.

Annars är det som vanligt här jag har jobbat rätt mycket men nu är det över för Jönköpings kommun ska spara pengar så de har inte råd med några extra jobbare inte, vi får se vad som händer i framtiden.

Jag och syster yster ska ut på marknaden en sväng idag, men vi har ett uppdrag också lillebror fyller år på måndag så vi måste köpa något till honom. Men det ska nog inte vara några problem. Vi har en del ideer så.

Over and out!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Äntligen är du tillbaka. Jag har saknat dig här i blogosfären!! Typiskt att det ska sparas in... Men du har väl ditt sommarvik klart i alla fall? Kram

Fia sa...

Nepp jag har inget sommatjobb heller, hafr hoppats på att jag hade en fast tjänst nu men icke...