lördag 12 september 2009

Nytt jobb

Då har jag avklarat min första vecka på "nya" jobbet. Ja jag fick tjänsten i Gränna och nu känns det så himla sköööööööönt att äntligen ha ett fast jobb som jag ska gå till varje dag så gött.

I går var vi hos kompisar och badade tunna hur skönt som helst. I dag är jag lite mör i kroppen. Maken har åkt till en kompis i Linköping så jag ska vara själv denna helg och det är faktiskt skönt. Nästa helg är det jag som åker till Tomelilla och hälsa på mina kompisar I miss you girls... Celticbaren i Tomelilla fyller 5 år och eftersom vi var där en del när vi bodde där är det klart att vi ska åka dit och fira det!

Pepsi och Sudden har hållit sig lugna den senaste tiden, Pepsi är dock väldigt gnällig då hon egentligen vill vara en utekatt, men nu när jag fått jobb så dröjer det förhoppningsvis inte så länge innan hennes dröm ska bli sann.

Over and out!!

Inga kommentarer: